Meltem_almila hamileyken 6. Ayımda vicdanıma dayanamadım bıraktım.Daha sonra doğumuma 1 hafta kala psikolojim çok zedelendi.Tekrar başladım lohusayken 2 günde bir falan içiyordum canım istemiyordu.(hamilelikten önce günde 2 paket içerdim) Daha sonra uykusuzluk,Yorhunluk anneliğe alışma derken 3 günde bir paketi bitirir oldum.Yinede buna şükür.Unutmayın tabiki içmememiz em önemlisi.Ama bırakıcam çocuğuma zarar veriyor gibi psikolojiye girerseniz stres sigaranın kat kat fazla zararlı.Bende ne gaz nede süt kesilme süt tat değişikliği olmadı.Çevremdeki annelerde içiyor bir sıkıntılarını duymadım