Mnlllll Kızlar 27 günlüğüz emerken sürekli gaz giriyor sizde de böyle sorun yaşandı mı ne yapmam gerekiyor
Elizkusannesi26 Mnlllll Benim bebeğimde öyleydi damla kullandım işe yaramadı kimyon çayına başladım çok faydasını gördüm bebeğim kimyon cayindan sonra çok rahatladı
aysenrrklm Mnlllll bizimde aynı doğduğundan beri kıvranarak emiyordu sonra emmeyi bıraktı zaten sağıp veriyorum mecbur ondada aynı kıvrana kıvrana emiyor kakasınıda emerken yapıyor genelde
Gulsum1234__ Benimde oğlum 1 ay 4 günlük oldu emerken bağırıyor kızarıyor ayaklarını çektiriyor ama emmekte istiyor ne yapacağımı şaşırdım bende burda bekleyeyim
whitemoon Gulsum1234__ benimde 27 günşğk bizde aynıyoz çeliyor kendini memeden ama emmek de istiyor çıldırıyor sancı girince
Elizkusannesi26 bsratetik Bir su bardagina 1 cay kasigi kimyonu koyup uzerine kaynamis su ekliyorum 10 dk kadar demlemiyir ılıyınca kendim içiyordum kesinlikle çok faydasını gördüğümü rahatlıkla soyleyebilirim
Gulsum1234__ Damla kullanıyorum düzenli olarak rahatlatıyor gibi ama emerken hep sorun bende aç kalıyor diye üzülüyorum bir an önce geçse keşke