Oğlum 21 aylık konuşması gayet güzel anne, baba, babaanne dede teyze vs vs ne duyarsa hepsini söyler her derdini anlatır bunda sorun yok. Biz işte annenin ismi Fatma babanın Timur, babaannemin Ayşe dedenin Ahmet falan diye öğretirken, çocuk artık bana fato (kardeşimden öğrendi), babaya Timur, babaannete Ayşe vs vs diye sesleniyor. Fato değil anne diceksin diyorum anne diyor sonra yine fatoooo, timurrr 😄 ilk başlarda komik geliyordu ama sinir bozucu olmaya başladı ecnebi aile miyiz biz 🤪 bu huyundan nasıl vazgecirirm ya. Annneanne dede kim varsa ismiyle hitap ediyo çocuk herkese.