Kbra6161_ Merhaba arkadaşlar oğlum 1yasinda biz doğduğundan beri Dr brows kullandık ama bu akşam üstü oğlum düşürdü kırıldı, geniş ağızlı dan başka biberonda içmiyor mamasını oğlum o kadar pahalı da bişey almak istemiyorum 🤦 öneriniz varmı
cekoslavakporseleni Kbra6161_ avent geniş ağızlı biberon kullandık ayına uygun uç bulamayınca tommee tippee aldık. Geniş ağız ve avent ten daha çok beğendik.
edsn1 Kbra6161_ aventin plastik olanını lansinohu wee baby ve baby plus biberonu kullandım avent candır lansinoh ve baby plus da gayet iyi uygun fiyatlı olsun derseniz baby plus alabilirsiniz gönül rahatlığıyla ama wee baby kesinlikle tavsiye etmem parayı çöpe atmakla aynı şey
edsn1 Kbra6161_ plastikler BPA içermeden bebeklere uygun olarak üretiliyor cam biberonu bebeğinizin eline verdiğinizde çok ağır oluyor taşıyamıyor ayrıca dediğiniz gibi de tehlikeli