Ayseecedal Selam kızlar 🌸 20 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ama 2 gündür rahmimde sol tarafta şişlik ve ağrı var yaşayan var mı normal mi ?
betusgani Ayseecedal ben 20 gün önce normal doğum yaptım benimde rahmim acı agri karışık bi durumda, rahim toparlanıyor ondandır 🤷🏻♀️
minikaninannesiii Ayseecedal benimde aynı olmuştu 40ım çıktantan sonra yavaş yavaş düzeldi 2 aya kadarda tamamen bitt
Y6_ Bnde 25 gün önce yaptım özellikle emzirirken kasılma olabilir rahim kendini topladığı için ara ara bu durumu yaşayabileceğimi söyledi doktorum.
Ayseecedal Yildiz52 Dünden beri şişkinlik başladı hala gitmedim belki yaşayanlar vardır normaldir diye sormak istedim. İlk bebeğim 12 saat normal doğum sancısı çektim açılmam 2 cm olmuştu sadece o yüzden sezeryana alındım. 🫢
Yildiz52 Ayseecedal anladım bence bir acile gozukun ya böyle olmaz birde doğumdan sonra gaziniz çıktı mi onla alkali olabilir mi
Ayseecedal Yildiz52 Ben yurt dışındayım ebe günlük kontrole geliyor bugün dikişleri kesti kontrolde birşey yok dedi Ama evde rahim kontrolü yasak olduğu için bakmadı gaz çıkma olayını bilmiyorum ben nasıl oluyor ki 🤔🙄
RabiaKar Ayseecedal sezeryandan sonra arkadan gaz çıkışı olması lazım türkiyedeki hastanelerde çıkarmadan hastaneden çıkamıyosun herşeyin yolunda olduğunun göstergesi oldu mu sizde?