Deletedmom200 Yalin bugün hastanede kuvez arkadaşını gördü sanki tanıdılar birbirlerini bı civildiyorlar sorma doktorumuz dedi eski anilarinızımı tazeliyorsunuz ☺☺rabbim anne baba dediği günleride göstersin
snyck Yalin 4 aylığız bizim kızda huy değiştirdi gece 3te kalkıyor konuşuyor mu kavga mi ediyor aynen dediginiz gibi cır cır bağırıyor gülüyoruz gülmeye başlıyor çok kısa kahkaha tarzı gülmeleri var bazen bi anda ağlamaya donustugude oluyor ama baya konuşkan şimdiden saçma sapan şeyler söylüyorum onunla konuşuyorum sanıp iyice bağırıyor😊çok tatli
Yalin snyck gece muhabbeti ayni yazdigin gibi. Pış pış arasinda guluyorum o da guluyo🙈 seslerini tekrarladigimizda onlarla muhabbet ettigimizi anlarlarmis sen de ona benzer sesler cikardiysan napsin cocuk basliyordur bagirmaya😅
Farahzeynep Yalin benim kızım 4 aylık oldu olalı, konuşmaya çok hevesli biberon ağzındayken bile bir şeyler diyor, çıkardığı sesleri taklit ediyorum çok hoşuna gidiyor. Şarkı söylersem o da bana eşlik ediyor 😂😂
Yalin Farahzeynep bi geveze kuzu daha hem de 4 te baslamiss😅 aynen biberon, emzik, meme engel degil bu cırcırlaraa
Farahzeynep Yalin 4 ayın başında çığlıkları yetmişti, kendi kendine çığlık atıp gülüyordu 😂 biz de eşimle gülüyorduk. gün boyu sürekli onunla konuşmaya çalışıyorum, müşteriler dükkana geldikçe onlar da konuşuyor, bana konuşmalarını kendine sanıp gülüyor 😂😂