merhabalar herkese,
daha önceden başına gelmiş birileri var ise lütfen yardım.
2.5 yaşındaki oğlum kreşe gidiyor. Her gün bir çocuğu ısırıyor. Pedagogdan yardım alıyoruz ama çözemedik. doğal bir süreç vs vs diyorlar ama konuşmamasıda çok büyük etken.