Nur1818 Benim kızım bu ay sonu 3 yaşına girecek tam. Ve 15 aylık gece beslenmesini kestim ben. 17 aylık tuvalet eğitimi verdim. Gece beslenmesinde sonra gece emmek için kalkmalar bitti.
Tuvalet eğitimini hallettik. Akşam 9-10 gibi uyuyordu. Uyuduktan 2 saat sonra tuvalete kaldırıyodum sonrada ben yatıyordum. Şimdi gece kaldıramıyorum. Uyumadan tuvalete gidiyor. Sabah da 8 gibi kalkıyor.
Oğlum şuan 9 aylık olacak bu ayın 13ünde.
Gece kalkıyor, uyanıyor,emiyor,ağlıyor yeniden uyutuyorum.
Ben bebeklik hallerinden çok daha zorlanıyorum itiraf edeyim. İnsanlara bebek daha kolay gelebilir ama ben biraz daha bireyselleştiği anlaştığımız dönemi seviyorum.
Şimdi ablası var evde mesela, kızım koşuyor oynuyor. Oğlum onun gibi haraket edemediği için sinirleniyor farkındayım. Çok daha kıpır kıpır. Tutunup yürüyor ama bağımsız yürümesi zaman alır. 1 yaş sonrası daha kolay 1,5 yaş sonrası tamam işte. 2 ve üzeri zaten artık arkadaş gibi oluyorsun. Tabiki olumsuzluklar oluyor. Ama ben arkadaşlar kadar sendrom falan yaşamadım. Yerlere atmadı kendini ağlamadı öyle abuk subuk şeylere. Dediğim gibi çocuktan çocuğa değişir. Ama en azından kucağımda taşımam gerekmiyor bir yere giderken bebek arabası almıyordum.
Öğlen uykusunu 2 yaşta bıraktı uyumuyor. Öyle düzene girdi hayatımız. Oynuyoruz, cizg film izliyor, ne isterse söylüyor, açsa açım diyor, yıkanmak istiyorsa söylüyor. Hasta oluyor neresi acidigini söylüyor. Sendrom ne zaman oluyor ne zaman bitiyor bilmiyorum bile düşünün. Tabi huy degisiyor farkındalık artıyor kendini kesfediyor ben sabırlı bir insanım kibarca hallediyoruz