Oğlum 2bucuk aylik oldu beni emiyor ama yetmeyince mama veriyorum sıcak içmiyor geri atiyor ağzından bende ılık ya da soğuk veriyorum hemen iciyor ve 2 haftada bir kabız oluyor acaba soğuk icmesinden kaynaklanır mi haftaya doktor randevum var o zmaan sorucam ama şuan kafama takıldı 😌