elfnrkvn Merhabalar herkese,bebeğim henüz 11 günlük ve emiyor hee öğününde fakat hepsini bi anda çıkarıyor,nedeni nedir sizce fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?
Ruummmi elfnrkvn bebeğin gazını çıkardıktan sonra hemen yatırmayın 20 dakiaoa kadar omuzunuzda kalsın ve reflü yatağında yatırın muhakkak
cemre_-34 elfnrkvn reflu yatağı alın emzirmeden sonra hemen yatırmayın biraz dik pozisyonda bekletin snra yatırın
Hamzaligunler elfnrkvn 8 aylık bebeğim doğduğundan beri öyle kilo alimi normalse korkmayın çok fazla emiyorsa da kusuyorlar
Rabia03- Benim bebeğim de kusuyor doktor bana bebeğin karnı doyunca hemen kaldırma ve dik tut kafasını biraz dedi ve anne yani beşiği var bende kısalığı uzunluğu ayarlanabiliyor bir tarafını indirdim reflü yatağı gibi bakalım inşallah işe yarar .
Dlshnn3 elfnrkvn valla 3 aylık oldu yedirdim yattığı yerden kaldırmadım 10 dk sonra kaldırıp gazını çıkardım yine kusuyor direk alıyorum gazını çıkarıyorum yine kusuyor dik şekilde bekletiyorum yine kusuyor asla çaresi yok sanırım
Anonim81 elfnrkvn yedirmeden önce bi gazını çıkar. Az miktarda değil hepsini kusuyo demişsin çünkü. Emerken hava alıyo muhtemelen emzirme şeklini değiştir. Mama veriyorsan biberonsa ucunu mamasız bırakma. Bi doktora göster devam ederse. Sürekli her yemede hepsini çıkarması normal değil. Bizimde doğduğundan beri kusmamız var ama az azdı hep arada birde ağız dolusu.
Hamzaligunler Dlshnn3 aynen öyle kilo alimi normalse korkmayın 8 aylık hala kusuyor 1 yaşından sonra bitiyor genelde