Betuldoruk Hanımlar normal doğum yaptım bebeğimi kuveze aldıkları için biberona alıştı.Memeyi kabul etmedi silikon ucu ile kabul etti.O silikon ucunu unutturmaya çalışıyoruz.Nasil biraktirabilirim onun da gaz yapabileceğini düşünüyorum
EftelyaUmut Betuldoruk 15 aydır kullanıyoruz gaz problemi yaşamadık ayrıca silikon uçla tutuyormuş ya ya onu da tutmasaydı. Bence anne sütünü alıyor diye mutlu olmalısın.
secoz Betuldoruk 3-ay kullandım hiç gaz yapmadı 😌 geceleri uyurken silikonsuz emzirmeyi denedim gece alıştı sonra gündüz de ara ara denedim bıraktık☺️ Biz meme reddinde. Dolayı silikon kullanmıştık
Betuldoruk EftelyaUmut evet ama sutum yetmiyor sürekli bı mama istiyor.Bende sadece meme ucunu alsa belki biraz daha sütüm artar diye düşündüm