zeynepzeze v10 yeter bence zaten çekim güçlerinde fark yok sadece modeline göre haznesi küçük olan var dk olarak kısa uzun olan var. V10 harika bence. Zaten dyson modellerinin v10 ana süpürgesi olarak geçiyo araştırırsanız. Ben 2 sene araştırma yaptım aldım sonunda 😅