Kızlar,3 aylık bebeğimle bugun şırnağa geldik.İstanbulda yasıyoruz.Eşim burada görev yapıyor.Şırnak çokk sıcak kızım sıcakdan rahatsız oluyor ne yapacagımı bilmiyorum.Dısarıya çıkarmıyorum güneş çarpar diye..Bebeğim buranın havasına dayanabilir mi kestiremiyorum ne yapsam bilemıyorum