Merhaba,bebeğim hem emiyor hem mama alıyor. Uyku eğitimi deniyorum rüya öğünü yapıyorum ama meme için aldığımda uyanıyor genelde çok az emip uyuyor sonra çok geçmeden uyanıyor. Ben de yatağından kaldırmadan formül sütü biberonla vererek yapsam dedim düzene girene kadar ama korktum da boğulma vs ihtimali olur mu acaba diye bu şekilde uygulayan var mı acaba sıkıntı olur mu