eylul19 Doktorlar bagirsaklari tembel dendi ben 2 şişe bağırsak düzenleyici probiyotik kullandım. Zeytin yağını icirdim, kulak çubuğu ile poposuna sürdüm. 10gun, günde 2kez fitil yap dediler yaptım. Hiç bı ise yaramıyor bu yüzden sütüm yetmiyor olabilirmi düşüncesi geliyor akla.