Sinem74 sizinki erkenmiş canım valla benim bebeğimde kolikti ilk 3 ay çok zor geçiyor kolik bebeklerde çok iyi anlarım seni bizde diş huzursuzluguna 5 aylıkken başladık şuan 7 aylık baya arttı bir haftadır ateş, ishal, kusma, iştahsızlik var şükür ishal kusma geçti hafif elates oluyor gece hiç uyumuyoruz çok zor geçiyor sabırla bekliycez canım 😔