Aslancikli Gecen sene ayda 1000tl ile 22 derecede isindik. Bu sene napicaz bilemiyorum. Gecen sene 1000 tl ile odenen dogalgaz bu sene araliktan itibaren 2641 tl odenecekmis..
3yasakadarsifirekran Aslancikli güya her yerden dogalgaz çıkıyor ama yine de zam madem her yerde gaz buluyoruz neyin nesi bu zam Allah bildiği gibi yapsın bunları
Baharyagmurux Aslancikli biz nasil isinacagiz hic bilmiyorum binada cogu dairede dogalgaz yok altta ustte yakan olmayinca cok zor isiniyor birde yuksek derecede yakarsak vay halimize bu sene 😑😔
Elifffinnn10 Aslancikli yuh ciddi misiniz o kadar zam mı gelmiş gerçekten şaka mı bunlar ne yiyecek bu insanlar taş mı
lceLady Aslancikli milletçe ayaklanmamız lazım. Bişeyler yapmamız lazım. Adam haaaleen çıkıyor tv’e 2023 diyor baska bişey demiyor
Aslancikli lceLady insallah artik su fiyatlar duzelir yasanacak gibi degl. Bi takim olmus 300 tl mont 500 bot 700
lceLady Aslancikli ben bugun işte kırtasıye gittim. Okul pantolonu alıcam. Gecen hafta 160 demişti bugun 250 dedi. Arma yok bişey yok dümdüz siyah pantolon. Bide benımle dalga gecıyor mercedesle reno bir olur mu diye. Kii hepsinde çift çift almam gerekiyor 🤦♀️
Aslancikli lceLady biz siyah tayt alicaz 🥲 pantolon bi kac ay sonra bakicam fiyat dusunce . Acinasi..
elifdedim Baharyagmurux evim büyük mü canım benimde alt üst boştu ama yakınca ısınıyo ev küçük bi de o zamanlar böyle zamlı değildi tabi Allah çalışanlara kolaylık versin
3yasakadarsifirekran Aslancikli Cehennemde yansınlar beddua etmekten yoruldum ya oğluma lcwden eşofman takımı baktım 287 tl şaka gibi