Ruyaa93 merhaba ben de şunu sormak istiyorum ileri derece asanalar kaçıncı aydan itibaren yapılabilir sezeryan sonrası headstand, handstand, tripod gibi.ben ufaktan kapotasana yapayım dedim bugun, sezeryan yerimde ağrı gibi basınç gibi bir şey hissettim sanki bir daha hiç yapamayacakmisim gibi geliyor.sezeryan olalı 8 ay oldu.