Minikkmr ben içini kavurunca sevmiyorum çiğ yapınca da pişmiyor gibi olduğu için pirinci önceden sıcak suda bekletiyorum iyice nişastasini salıyor ve çiğken bile çıtır çıtır olmuyor pirinci sıcak suda bekletin mutlaka yarım saat yetiyor yada sabahtan pirinci suya koyuyorum akşama yapacaksam pirinç iyice yumuşuyor geçen gün fırında pişirdim o da çok güzel deneyin fırında pişirmeyi mutlaka