_mommmy Bugün bebeğimi yan yatırınca fark ettim yarın 2 ay aşımız var sağlık ocağına da soracağim ama sizce anneler bu kulak ağrısı işareti mi? !https://imgyukle.com/i/na62RA](https://)
eylul19 _mommmy bnmde kızımın kulakları cok pıslenırdı hep akardı .dısarda pıslık bırıkırdı .doktorumuz sureklı kulaklarına bakardı cok temız derdı.sonra bır kac ay sonra duzeldı hıc pıslık cıkmıyor
eylul19 _mommmy kulak cubuguna nemlendırıcı krem surun onunla alın .sarıysa kulak akıntısı gbıyde kırdır
eylul19 _mommmy kulak agrısı olsa aglar huzursuz olur.dhaa kucuk elını kulagına goturemez ama bu tepkıler olur.yoksa bır sıkıntı yoktur