Dün hiç bir şey yoktu sabah da bir şey yoktu öğleden sonra 7 aylık kızımın vajina kısmın da hafif kan ve kızarık vardı doktora gösterdik pişik olmuş dedi mantar da olabilir dedi Travazol+ bacoderm verdi 2 sini karıştırıp kullan dedi başına gelen kullanan var mı