Ben 2020 ekimde doğum yaptım ilk dönem doğum izniyle bitti. İkinci dönemde de zor doğum nedeniyle ciddi bi sağlık sorunu yaşadım ve fizik tedavi almak zorunda kaldım o dönemi de heyet raporuyla kapattım. Geçen yıl boyunca da ücretsiz izindeydim. 2 yıl ücretsiz izin hakkım var bu yıl da alacaktım fakat benim heyet raporlu dönemimi de ücretsiz gibi yazmışlar sanki 1,5 yıldır izindeymişim gibi görünüyor halbuki maaş aldım. Müdür tek bir dönem hakkım kaldığını ocaktan sonra meslekte 5 yılı dolduranlara verilen izin kapsamında izin alabileceğimi söyledi yardımcı olur musunuz anlatıyorum anlamıyor nasıl düzeltebilirim bu yanlışlığı?