Sorum yukarda bir türlü anlam veremedim nerde görse kendi resmini gülüyor çok küçük halini de gösterince de gülüyor acaba tanıyor mu kendini her şekilde kendini sevdiği için mi gülüyor bilemedim sizler biliyorsanız cewap verebilir misiniz çok merak ediyorum bu konuyu