Ne zaman rahatlıcak bebeklerimiz sizinki ne zaman gecti
Duygu0707 3 buçuk ayda bitti. 4 de yine mama sonrası kendim çıkarırdım çıkarmazsa.
Duygu0707 3. Ayında geçti cok zordu ama tık diye bit valla
Duygu0707 2 aylıkken tamamen bitti 😍
Duygu0707 5 aydan sonra rahatladım ben ☺️🤦
Benim 3 ayı doldu azalmştı bi süre 1 2 hafta kadar şimdi Yine arttı
5 ay 6 günlük tam bitti denemez.
beasmir o kadar uzun mu ya bende 3. Ayı bekliyordum
Betul-08 valla canım her bebek aynı değil öyle bi gaz çıkarıyor ki yinede tam bitmiş değil
Benim kızımın 7. aya kadar sürdü gaz problemi. Bende gün sayıyordum ne zaman geçecek diye😊
3 aylikken bitmişti 🥰
Duygu0707 4 ay hala bitmedi ama mamadan kaynakli sanrm bizim