Sabah 9 gibi 2 ay aşılarını yaptırdık. Şimdiye kadar sık sık ateşini ölçtüm. Arada 37 gördüm sadece. Yani ateş yapmadı diyebiliriz. Bu saatten sonra yapar mı peki? Normalde gece üç saatte bir emziriyorum yani gece yarısı gibi bir, sonra gece üç gibi sonra da sabah altı gibi. Bu şekilde sabahı edeyim mi yoksa daha kısa aralıklarla kalkıp ateşini ölçmeli miyim?
Bir de çok halsiz. Normalde bu saatlerde asla uyumaz ama uyuyor şu an. Zaten kısa emerdi, bugün daha da zor uyanıp emzirmeye çalıştım. En son 19-19.40 arası emzirdim azcık. Gündüz emzirme aralığım iki saatte bir ama şu an ya acıkmıyor ya da emecek enerjisi yok. Uyanana kadar beklesem mi yoksa uyandırsam mı 21.30 gibi? Ne dersiniz?