Smye Kızlar 2. Aylıkken başlamıştı ve gece acile gitmiştim grip olmustu çok zor atlattık bugün 6 aylık yine gece öksürdü korkmalı mıyım doktoru izinde bu arada Konya - Nigde arası gidip geliyoruz hava degişimimden mi
smsmzyc Gece ara ara bizim kızda öksürüyor ama diş de olabilir gündüz de öksürüyorsa bi götürün derim.