2bebislianni agır bıraz.dıger supurgemde phılıps ıdı memnundum o yzuden yıne aynı markanın dıkeyını aldım pratık olsn dıye.1 aydır nerdeyse kullanıyorum sureklı onunla temızlık yapıyorum dıger supurgeyı hıc kullanmıyorum.sarjı uzun gıdıyor .baslık fırca kısımları dha farklı olsaydo daha ıyı olurdu onun harıcınde cekım gucu ıyı.halılara takılıyor turbo modu 2 yanı bnde halıda 1 parkede 2 de kullanıyorum.