Defneee06 cik cok tesekkurler canim🥰
Kan, mukus, gurultulu kopuk kopuk kaka… ve kizim kaka yapamiyordu, sanki kabiz… gunlerce kaka yolu gozluyordum…
Kizim 2 ve 3 aylik zamanlarina dek, bagirsaklarindaki sancidan uyuyamiyordu… sabah 6 uyaniyordu, ve gunduz uykusu yapamiyor, gece 00 00 civari artik uykusuzluktan bayiliyordu…belirli araliklarla sancisi oluyordu, ayagimda salladigimda dikkat etnistim, tam dakiyor, sanci vurunca inleyip uyaniyordu…
Hep gurul gurul bagirsak sesleri vardi…
Ve bu arada ben cok siki diyet yapiyordum, asla zirnik bike kacirmiyirdum yasaklilardan,
Diyetke hafifledi, ama gecmedi…
7 aykigiz, sut diyetini yeni acmaya basladik🤗