E-va Sizce 7 gün gebelik testi için erken mi? Reglim gecikti iki tane test yaptım ikisi de negatifti ama hala regl olmadım. 9 aylık bi bebeğim var Rabbim olmayan çok bekleyenlere isteyenlere versin inşallah. Keyfim çok kaçık bu yüzden çok korkuyorum 😢
BalBademmmmmm E-va Benimde 9 aylık olacak kızım ve 2.çocuk fikrine aşırı uzağım 😂 korunmuyor musunuz?
Sena-35 E-va benimde reglim gecikti hemde 1 hafta oldu. 3 test yaptım negatif sanırım bu gün regl olucam afedersin kahverengi akıntım oldu. Bu ara herkesin gecikmiş sanki ya 🥲
Minipekka E-va Keyfim çok kaçık bu yüzden çok korkuyorum 😢 BalBademmmmmm korunmuyor musunuz? E-va aslında hayır Madem bu kadar korkuyorsunuz neden korunmuyorsunuz diye sorarlar adama😂
Minikmucizem_10 E-va Korunmuyorsan bu bilincsiz olan bisey degil.Gayet bilincli yapilan bisey.Hazir hissetmeyen insan korunur yani.Yani bide allahtan gelen bisey oda bi can.Ne oolursa olsun insan üzülmez.Olmayanlarda var sonucta.
E-va BalBademmmmmm aslında hayır ama riskli bi durum da yaşamadık açıkcası ihtimal vermiyordum bi kaç gün öncesine kadar ama hala yok 😢
Sena-35 E-va ben spiralle korunduğum için ihtimal vermiyordum ama bu kadar gecikince test yapmak istedim. Bebeğin daha çok küçük ve geri çekilme değilde daha korunaklı bir yöntem kullanmalısın. Benim kızım 2.5 yaşında hamile olsamda pek sorun olmaz ama şu an istemiyorum
E-va @“MutluPrens”# Minipekka geri çekilme yöntemi bi koruma olmadığını biliyorum o yüzden korunmuyoruz demiştim yani normal koşullarda bi beklentim yoktu ufak ihtimallerden bahsediyorum ben ayrıca esas sorum “7 gün test için erken miydi”
cizgigozlum Biz korunuyoruz ama gecen ay adetim 1 gün gecikti rüyamda doguma gidiyordum o kadar bir korku 😃😃😬
E-va lalbg bebeğin nasıl yapıldığını iyi biliyorum evet milyonda bir ihtimal her ay var benim bahsettiğim öyle bi korunmamak değildi
allahimsabirver E-va 2 kez geri çekşlme ile hamile kaldım pişmanlık ve çocuk istemiyorsan korun bemce benim aklım sonradan başıma geldi bu yüzden hap przf geri çekilme yapıyorum
E-va Minikmucizem_10 da acayip yanlış yerlere çekmişsin sorumu gayet açıklayıcıydı tekrar okumanı rica edicem
lalbg E-va bilmiyo olamazsınız zaten burada olduğunuza göre annesinizdir. Bahsettiğiniz nasıl bi korunmamak onu anlamadım ama hamile olma şansınız yüksek erken gebelik testi alın🤷🏻♀️
Busrazeyn E-va ben reglime 3 4 gun kala teste cikmisti sonra silik cizgiyle sonra hergun yaptim baktim belirginlesmeye basladi .
E-va Busrazeyn pozitif olduğu zaman maşallah zınk diye beliriyor zaten bebeğimde öyle olmuştu bu defa direkt tek çizgi iki testte de
E-va agns evrene güzel mesajlar yolluyorum o zaman 🤭 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ben bir kere tattım isteyen herkese versin benim biraz zamanım var