Sevdiyebicer Dertlianaaa173533 bende yaşadım hemde senin bebiş gibi küçüktü ama uzun sürmedi çünkü her fırsatta tıkadım ağzına sütünü sağıp kaşıkla ver mamaya alıştırma sütünün tadını unutmasın memenin ucuna 1kereye mahsus zararsız birşey sür tat alsın tutmaya başlar belki devamını getirme ama geceleri çokça dene sersem olur çünkü
Cyerg Dertlianaaa173533 eds yöntemi etkili bide biz ilk günler alsın diye annem siringaya mama çekmişti veya sütünüz çoksa sağın sütünüzle yapın, siringadakini göğsüme akitiyoduk bebek de ordan süt geliyo diye alıyordu, sonradan tutmuştu
Aylin_07 Dün ve bugün bende de aynı sorun var memeyle kavga ediyor bir ağlıyor sanki biri kolunu bacağını kırmış gibi hoplayıp zıplayıp ağzına takıyorum memeyi sonra emiyir bu meme reddi miii
Pinkribbon Dertlianaaa173533 hic stres olma dönemsel ataktan oluyor uykusunda uykuya dalarken uykudan uyanma zamanı emzirmeye çalış gece uykusunda bol bol emzir o çok zorlanmalar hafifliyor . Ama artık zaten eskisi gibi güzel kolay emmiyorlar
Nuralp27 Dertlianaaa173533 bebeğim 35 günlük ve asla meme kabul etmiyor mamayla besleniyor bu kadar fazla üzülme🙏 Bazen bizim elimizde olamayabiliyor çocukları yönetemiyoruz maalesef
Olmazbebek Dertlianaaa173533 bende biberon yüzüne 1 aylıkken meme reddi yaşamıştım sonra 3 gün biberonu vermemiştim ayakta emzirdim ayakta tutardı az da olsa Ayakta ver bide sarkıtma emzirme de yapabilirsin canım YouTube bak bende çok araştırmıştım
Araslarcaaa Dertlianaaa173533 öncelikle sakin olun bizde mama+ meme şeklinde gidiyoruz aventin biberonunu alın anne göğüsüyle uyumlu bebeğin çok acıkmasını mama saatini beklemeyin gerekirse ilk mama sonra meme verin yani bebeğin öğünü 90cc ise 30 mama verin 60 ıda sonra meme ile tamamlayın
Aylin_07 Earwen gaz için sab simplex ve biogaia kullanıyorum çok şükür gazlı bir bebek değil en azından ilaçlar yatistiriyir
1prenses_annesii @“Dertlianaaa173533”#p221824194. Aya girerken basladi 5 aylik olduk hala istemiyor ben biberon veriyorrdum tabi enjektörü biraktiktan sonra. Enjektör de uzun süre kullanilamiyormus o yüzden umarim bir an once aşarsiniz sakın pes etmeyin