Buzeku22 Kızlar merhaba. Sezeryan da 10.günüm bitiyor. İlk 7 gün hiç bir acı hissetmedim ama son 3 gündür yanma, batma, acı hissediyorum. Sızıntı şeklinde nokta nokta kanamamda oldu kesi bölgesinde. Yorumunuz nedir acaba? Daha önce yaşayan var mı?
Fenty Buzeku22 Zorluyor musunuz kendinizi? Dikiş yerini kuru tutmaya dikkat edin zorlayacak hareketler yapmayın eğer kanıyorsa bir doktora da gidin.
Efuli6161 Buzeku22 10.gün kontrolü var gitmediniz mi doktora?dikişleriniz enfekte olmuş gidin muayneye olun hemen
lceLady Buzeku22 Hemen kadın doguma gitmeniz lazım. Dikişinizi muane edilmesi gerekiyor reaksiyon yapmıs olabilir. Büyük ihtimal iltahap var agrı o yüzden. İltahabı akıtıp pansuman ile dikişi kapatıcaklar. Duş almayin derim doktora gidene kadar veya o bölgeyi iyice kapatın su geçmesin. Ve acilen gidin lütfen doktora. İlk gebelikte benımde aynısı olmustu
lceLady Buzeku22 yani demem o ki ne kadar ertelerseniz dikişiniz o kadar geç kapanır. O yüzden vakit kaybetmeyin kendi kendine düzelmez. Mikrop kapmasin
Buzeku22 Zorladım sanırım farkında olmadan.. Bebeğimi emzirirken bile tutarken sızlıyor. Gerçekten ilk günler dinlememenin acısını yaşıyorum. Yarın kontrol var. Umarım kötü bir şey olmaz
lceLady Buzeku22 yok merak etmeyin. İltahap varsa doktor temizlicek pansuman yapıcak belki bikaç kez daha cagırabılır sizi pansuman için. Bi süre duş aldırmaz sonra geçer
Deletedmom_54 Buzeku22 lütfen ihmal etmeyin doktora gidin arkadaşımın bu yüzden başına bi sürü şey geldi 1 hafta yatış verdiler dahasını anlatmak istemem
cbkckbr Buzeku22 bende hiç dikkat etmedim yatmadım bebeğim memeyi tutmamıştı ona kendimi vericem diye sağ tarafında dikişimin akıntı vardı doktora gittim hemen acile akıntı olması iyi birşey on on beş gün içinde kesilmezse tekrar gelin dedi kapandı zamanla ihmal etmeyin gösterin yarın