Herkese merhaba doğum yaptıktan 7 ay sonra ilk adeti mi oldum şuan tam üzerinden 1.5 ay geçti ama 2.kez daha hasta olamadım 4-5 gün önce test yaptım negatif çıktı acaba geç döllenme vs. Olabilir mi aşırı korkuyorum hamilelik olur mu diye daha bebeğim 8.5 aylık 😞 aralarda sanki olacakmışım gibi ağrılar oluyor ama gelen giden bisey yok 🤦🏻♀️ Böyle olupta sonra hasta olan var mı acaba yeniden test alıp bakıcam ama buna bile cesaret edemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️