Merhaba oğlum 29 aylık bugün tuvalet eğitimine başladık iyi gidiyor gibi daha önce denemiştik tuvalete girmemişti hep ağladı ara verdik şimdi tekrar denedik şuan en azından ağlamadan gidiyor anneler kaç saatte bir tuvalete götürmem gerek resmen günümüz tuvalete geçti 1 saaat bekliyorum suyu açıyorm benım çişim geliyor onun çiçte tık yok 😀😀 1 kere tuvalete yaptı iki defa altına yaptı anneler gece bez bağlamam gerek mi lütfen aydınlatın beni