lceLady Dunyayigeziyorum Belge istenmez benim bildiğim. Form veriliyor anne baba bilgileri ve cocuk bilgileri isteniyor
Firuzan Belge istenmez.e devletten öğrencinşn hangi okula kaydının düştüğüne bakıp okula gideceksiniz.Okulda verilen formu dolduracaksınız.Okul idarecisiyim ben
Anonim11 Firuzan hocam merhaba,ben ortaokulda branş öğretmeni bir anneyim,kızım bu yıl ilkokula başlayacak,uyum haftasında formayla mı gitsin? Yarın almayı düşünüyoruz kıyafetlerini ama yine de sormak istedim çok elzem mi diye
Firuzan Anonim11 her okulun veliden beklentisi farklı olmakla birlikte formanızı en kısa sürede almanızda fayda var elbette.Çocuğun kendini öğrenci hissetmesi açısından da bu önemlidir keza.