Kızlar oğlum 21 aylık ve aşırı sinir başladı her şeye kızıyor. Hep bi aglamalar. Sinirden kendini sıkıyor. Bir şeyler söyleniyor böylr kendince. Bu sendrommu yoksa bu cocuk boyle sinirli mi olucak ya. Beni gerçrkten çok bunaltıyor. Sizin bebişler ne alemde