_SerenN_ Asyabusra her çocuk bir olmuyor ama canım, birazcık hiperaktiflik var bizde yerinde durmuyor ondan dolayı keşke geç yürüseydi diyorum bazen bence keyfini çıkar zaten er geç yürüyorlar