Aloaveraaaa Kızım şuan 9 aylık. Ek gıdaya başladığımızda beri tatlı hicbirsey yediremiyorum. Ne meyve ne muhallebi. Tatlı şeyi kokusundan anliyo sanki direk öğürüyor. Sizinde böyle mi , böyle olup geçen çocuklar var mı?
amansallagitsin Aloaveraaaa ilk once soyle yapin keciboynuzu ozu pekmezi alin her gun cay kasiginin yarisi kadar hatta ucu kadar olabilir verin agzi alissin tatliya ole ole verdikce alisicak
pofuduknuriye Aloaveraaaa kussada eğer vermeye devam etmelisiniz öyle öyle alısacaktır.. biraz zor ama sabretmek lazım benim bebegim herseyı yiyor🤣
agns Aloaveraaaa benim bebeğim de çok yer meyve hatta limonu bile sever eziyor musunuz siz ben doğrayıp önüne koyuyorum
Aloaveraaaa Bircaykoyicelim parmak boy, ezerek, bütün,pişmiş herşeyi denedim. Tatlı tat diline değdiği ön öğürüyor. Tuzlu ekşi de bunu yapmıyor.
Bircaykoyicelim Aloaveraaaa gün içinde sürekli meyve teklif edin. Bı süre böyle yapın. 10 de olsa verin böyle. Tadını aldıkça yer
Aloaveraaaa Bircaykoyicelim yani devamlı teklif edeyim o halde. Ara öğün mantığında bı kez teklif ediyorum öğürüyor. Korkuyorum ya hiç yemezse diye.
Aloaveraaaa pofuduknuriye aynen saat başı deniyim artık. Maşallah ya şifa olsun miniğe. bende istiyorum yesin. Gerçekten üzüyor bu durum
amansallagitsin Aloaveraaaa hem kan yapar hem istah acar pekmez iyidir ama soguk sıkım olanindan alin bebekler icin ideal
Bircaykoyicelim Aloaveraaaa yer merak etme 😊 sürekli teklif et sen. Tadını aldıkça yer. Normal bı durum bu hepsiyle yeni tanışıyor bebeğin.
Aloaveraaaa agns her türlü denedim. Sadece meyve de değil aslında tatlı şeyleri sevmiyor. Tuzlu,tuzsuz ve ekside hiç sorun yok yiyor.
Dondurmalikahve Aloaveraaaa Meyve hiç yemiyo mu yada her şeye karşı mı böyle et, kıyma, balık, sebze yemez mi?
RuzgarMommys Aloaveraaaa Muhallebi gibi şeyler zatwn faydalı şeyler değil ki Çocuğun damağı tatlı şeylere alışırsa sonra et sebze vs daha önemli şeyleri yemeyebilir O yüzden şimdi çok da önemli değil bunları yemese de olur Zaten illa sonra yer
Aloaveraaaa Dondurmalikahve meyve ve tatlı şeyleri yemiyor. Et balık çorba bunları az olsa yiyor. Tatlı şey diline değdiği an öğürüyor. Hatta demir ilaci tatlı onu bile zorla veriyorum.
Aloaveraaaa RuzgarMommys ya zaten şimdiki meyveler cokda vitamin deposu değil ama tatlı olan hicbiseyi yememesi üzüyor. Ya boyle kalır hic yemezse diye üzülüyorum. Acaba bu tatlı yememek bı sorun mu? Babasida bende hiç yemek ayırt etmeyen insanlarız. Kızımın seçici olmasını istemiyorum ya☺️
RuzgarMommys Aloaveraaaa yok yok çocuklar değişiyor sürekli korkma bugün yediiğini yarın yemez Şimdi yemediğini yarın bayıla bayıla yer meral etme böyle kalmazlar