Doktor bize geçmeyen pişik denilen şeyin aslında mantar olduğunu söyledi ve travazol krem verdi. Öncelikle ıslak mendil kullanıyorsanız onu acilen bırakın. Sık sık alt değiştirin. Altını açıp ıslak pamukla silin bastırıp fazla sürtmeden temizleyin ki tahriş olmasın sonra kuru pamukla kurulayın. Her bez açışınızda en az on dk hava alsın. Her geçen gün iyileşmesine şahit olacaksınız.
Not: Henüz ciddi bir pişikle karşılaşmayan varsa bebegin bezini her değiltirdiğinizde pişik kremi sürün. Ben sudocrem kullanıyorum sudocrem pişiği geçirmek için değil pişikten korumak için kullanılırsa siz de bebek de rahat eder.