Bir günde çocuğum değişti inanamiyorm çok sakin kalan bir insanimdir fakat bazen çaresizim. Bir gün kalktı ve öğlen uyumak istemiyordu çok ağlatarak uyutmamak için biraktim. Aksam 8 de uykusu geliyor uyutuyorm ama gene ağlaya ağlaya. Yatırıp süt iciremiyoem bezini değiştirmiyor. Beni hiç dinlemez oldu.banyoya girerken ağlıyor çıkarken ağlıyor. Yemek yememek için ağlıyor her şey için ağlıyor ve bagriyor diyebilirim. Çok zor bir durumdayım. Biri bize gelince giderken ağlıyor kriz. Nasıl yonetiyorsunuz bu arada 2 yaşına yeni girdi destkleri bekliyorm tepkiniz ne oluyor ağlarken bağırırken