Kızlar normalde kusmayan bebeğim bugün mama verdikten sonra sürekli kustu öyle az da değil baya kustu, bebeğim 7 aylık olacak normalde günde 1 defa kusar bazen hiç kusmaz. Gerçekten bugün çok hayret ettim çokta mama vermedim. Misafir vardı bugün evde,biraz araştırayım dedim psikolojik etkenlerde d3 neden olabilrimiş örneğin huzursuz olunca da kusarmış ve gereği kadar ilgi gösterilmemesi vb. Bundan olabilir mi kafama çok takıldı ?