Kızlar bebeğim 40 günlük ve gündüzleri yatırdığımda maksimum 40 dakika uyuyor o da sadece bir kere. Sonraki her yatırışımda(1,5-2 saatte bir) 15-20 bazen 30 dakika uyuyor. Normal mi sizce? Herhangi bir ağrısı vs yok aç değil. Böyle bir durum yaşayan var Mı? Kimisi normal olduğunu söylüyor hatta ilerleyen zamanlarda hiç uyumayacağındsn bahsedenler var. Sizin görüşünüz nedir