İki gündür hiç durmuyor sürekli mızmız ağlıyor uyumuyor uyusa bile en fazla yarım saat sürekli kucak istiyor memeyi reddediyor ama çok erken değil mi daha ya ? Ataksa bile 4 ayı bitirince mi bitecek bu öyleyse yandık valla çok uzun bi süre bu ne yapmam lazım