anataraf1leoparbenim Kızlar baktım ilk defa kaç başvuru yaptıysam hep sonuçsuz kalmıştı çok ihtiyacım da vardı kabul edilmiş ama nereye yatacak normalde 29 unda yatmış herkesin bana yatmadı hesabımda yok PTT den mi yatacak nerden yatacak acaba ?
Caglarass anataraf1leoparbenim Bu ay kimsenin yatmadı daha. Yattıktan sonra gidip pttden kart aliniyomus hesap açmanıza gerek yok
anataraf1leoparbenim 1Ana2Evlat PTT kartım yok PTT ye gidip mi istiycem nasıl olucak acaba bilgi verirseniz çok mutlu olurum
anataraf1leoparbenim Caglarass internetten baktım da 29 unda yatmış çoğu kişiye bize yatmadı diyen var 12 ay boyunca mı olucak tek seferlik mi
Caglarass anataraf1leoparbenim O önceki ay. 29 temmuzda yatmıştı, bu ay herkes bekliyo daha 😊 Haziran 2023e kadarmış 12 ayı bulmuyo
Yaprak321 anataraf1leoparbenim siz kaç kere başvurdunuz reddildimi hep bende 3 kere basvrudm reddedildi şimdi ,4, kere başvuru yaptik
anataraf1leoparbenim Yaprak321 aynısına istediğiniz kadar başvurun reddedilir ben pandemi de başvurdum çıkmadı sonraki sene yine pandemi için başvurdum çıkmadı böyle e devlette ne kadar başvuru varsa başvurdum çıkmadı en son bu çıktı hayır ev araba bişey yok üstümüzde de şuan çıktı bende çok şaşırdım çünkü hiç ihtiyacı olmayıp dükkan ev araba sahibi olanlar bile burada bize çıktı yazmıştı şaşırmıştım ilk defa oldu
anataraf1leoparbenim Caglarass ayy iyi bari en azından bez masrafından kurtarsın şuan çok sıkışığız 🌟
anataraf1leoparbenim TosbiginnnAnnesii görünmüyor sanki ya PTT yi aramak gerektiğini öğrendim az önce