Emzirdikten sonra yatırma hemen. En az yarım saat gazını çıkarmadan dik pozisyonda sallamadan durdur. Sonra gazını çıkar. Bir de bebeklerde genellikle reflü oluyor. 4 aya doğru hepsi azalıyor. Bende doktora gittim ayrı ayrı 2 tane hepsi normal dedi ilaçta kullandık geçmedi. O yüzden doktor kendiliğinden geçer karnını doyurunca yatırma yatarak karnını doyurma dedi. Çok şükür azalmıştı kusması zaten. Onları yapınca baya azaldı. Bir de midesini üşütmüş olabilirsiniz. Nane çayı arada 1 çay kaşığı verin