Merhaba
Yalnız değilsiniz üzülmeyin lütfen ☺️Benim kızım 7 aylık doğduğu günden beri öyleydi büyüdükçe daha da bağlandı bu sıcakta kucağımdan asla inmiyor dediğiniz gbi bebek arabasında bugun 1 saat ağladı al beni diye 🙄Altını bile değiştirmeme müsade etmiyor 🤷🏼♀️Her akşam kendimi sorguluyorum neden bu kadar ağlamasına müsade ettim diye bende mi eksiklik acaba ,ama inanın hiç kucağımdan inmiyor 🤦🏻♀️Bu günlerde geçecek diye sabrediyorum 🙈☺️