Idontmuhattap Valla arkadasım memnun etmek çok zor bebişleri bu dönemde 🥲 bizde atak dönemindeyiz uykuya geçerken kıyamet kopuyor,tam uyuyor yarım saat sonra hiç uyumamış gibi kalkıyor,meme yemiyor sütüm çok azaldı sağayım desem uyanıkken sürekli başında olmam lazım yoksa hemen sıkılıyor,uyusa sürekli kıpırdayıp uyanıyor yarım saat uykuya geri dönsün diye uğraşıyorum,sırtı yere gelsin istemiyor birde sünnet yaptırdık tam atak dönemine denk geldi huniyi takıp gezicem yakında öneri istemiştin ama bizde de öneri dışında herşey var😅 ayak uydurmaya çalışıyorum sadece geçecek diyorum 🥲