Benimki de 14 aylik.sabahlari çok fazla emdiği için kahvaltısını düzgün yapmiyor ama ben yine de az buçuk yedirmeye valisiyprum.
Yumurta peynir domates salatalık bazen pankek krep yapıyorum.
Sonra 10 gibi uyuyor uyaninca meyve yiyor.oglen 1 gibi çorba
3 gibi uyuyor uyaninca meyveli yoğurt ya da sade yogurt. yaptıysam kendi yaptığım kek falan onlardan yiyor
Akşam da saat 7 gibi o gün ne yemek varsa bizimle beraber onlardan yiyor.
Uyumadan önce emziriyorum.gunde 5 kere falan emiyor.
Bazen az miktarda yiyor zorlamiyorum porsiyonlari çok çok olmuyor az yiyor ama pek seçmiyor maşallah ne bulsa yiyor.