Yagmur0606 2 hafta olmadı e bebekten bir kilosunu 159 liraya almıştım şuan 800 gr 180 ₺ kiloluk stoklarını kaldırdılar 1 haftadır takip ediyorum ne mağazalarda ne onlineda yok, anlamadığım bu kadar kısa sürede bu artış çok fazla , benim bebeğim sadece mamayla besleniyor hadi bizim durumumuz var yetişiyoruz yetişemeyen ne yapsın