3 aya kadar böyle uzun aralıklar olabiliyor. Benim bebeğim de 3. ayına kadar haftada bir 9 günde bir yapardı ama hiçbir şey kullanmadım. Özellikle anne sütü alıyorsa kabız olma gibi bi durumu yok zaten. 3 aylıktan itibaren daha sık yapmaya başlıyorlar. Bizimki artık günlük ya da iki günde bir yapıyor şükür. İnstangramda “hastalanmayançocuk” diye bir sayfa var bir hemşirenin sayfası, o 15 güne kader yapmaması normal diyor.