MelekRavzam Kızlar 1 yaş aşısını mecburiyet yüzünden geç yaptıran oldu mi acaba bizim ki 4 5 gün kadar gecikecek de
Sda16 MelekRavzam 15 gün gecikebilir diye biliyorum. 1.ay aşısı için sağlık ocağını aradiğimda o şekilde bilgi vermişlerdi